4.10.2016

olduğum yerde


"Just surrender..." dedi Giselle Mari, "Peace does not have sexy recipes."

Bir anda söz dinledi bedenim, farkında olmadan tuttuğum ne varsa an'a bırakıverdim. İçimde büyük bir iştahla huzuru arayan o ses de sustu. O zaman kulak verdim, dinledim. Kendimi, kendime teslim ettim.

Giselle Mari bana yağmurdan sonra toprak kokusunu, yemyeşil kırlarda dolaşmanın huzurunu da anlatabilirdi, bana tatlı mı tatlı bir öykü de anlatabilirdi. Uzun betimlemelere, romantik kurgulara, umut dolu düşlere meraklı zihnim bunlara eminim bayılırdı. Zihnim onu an'dan alan şeyleri pek sever! Belki bazen bu da gerekir, eğleniriz de ama şu günlerde, iç sesim bana "Olduğun yerde kal!" diyor. Zihin "Gel kaçalım!" derken... Olduğum yerde kalmayı seçiyorum.

Huzurun kaygılı arayışlara, olan'dan kaçışlara ihtiyacı yok. Süslü sunumlar da gerekmiyor. Tüm çabayı bırakıp usul usul kendi varlığına, asıl ikametgâhına yerleştiğinde, aslında her şey orada başlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder